WPRB Princeton 103.3 FM

New Jersey's Only Radio Station

WPRB is a community-supported, freeform radio station. Our FM signal (103.3) serves central New Jersey, Philadelphia, eastern PA, and the northern tip of Delaware. We reach a global audience at wprb.com.


WPRB Princeton 103.3 FM

Follow the Train

Apr 16, 2022 11:00 PM – 1:00 AM

With CJ

A show with more variety than Big Smoke's Cluckin' Bell order

S04E06 - 😠

It's been a while! Here's an angry playlist to come back with...

Follow the Train
11:00 PM
Set Break: Intro - Follow the Train!
11:02 PM
Acid Mammoth - Tusks of Doom
Acid Mammoth Tusks of Doom Acid Mammoth
Under Acid Hoof Heavy Psych Sounds 2019
11:08 PM
King Gizzard & The Lizard Wizard - Venusian 1
King Gizzard & The Lizard Wizard Venusian 1 King Gizzard & The Lizard Wizard
Infest the Rats' Nest Flightless Records 2019
11:11 PM
Thee Oh Sees - Heartworm
Thee Oh Sees Heartworm Thee Oh Sees
Face Stabber Castle Face 2019
11:13 PM
Psychedelic Porn Crumpets - Bob Holiday
Psychedelic Porn Crumpets Bob Holiday Psychedelic Porn Crumpets N
Night Gnomes Marathon Artists 2022
11:17 PM
Melt-Banana - Candy Gun
Melt-Banana Candy Gun Melt-Banana
Fetch AZAP 2013
11:21 PM
Show Me the Body - USA Lullaby
Show Me the Body USA Lullaby
Dog Whistle Loma Vista Recordings 2019
11:23 PM
Melt-Banana - Red Data, Red Stage
Melt-Banana Red Data, Red Stage Melt-Banana
Fetch AZAP 2013
11:25 PM
Midori - Yukikosan
Midori Yukikosan
Aratamemashite Hajimemashite Midori Desu Sony Music Direct (Japan) Inc. 2008
11:28 PM
385 - Search and Destroy
385 Search and Destroy 385
Ningen Perfect Music 2013
11:31 PM
Set Break: CJ's Set Break
11:35 PM
Ruins - Komnigriss
Ruins Komnigriss Ruins
Tzomborgha Ipecac Recordings 2002
11:37 PM
Midori - Gobyoushi
Midori Gobyoushi
Aratamemashite Hajimemashite Midori Desu Sony Music Direct (Japan) Inc. 2008
11:41 PM
Thee Oh Sees - Night Crawler
Thee Oh Sees Night Crawler Thee Oh Sees
Floating Coffin Castle Face 2013
11:45 PM
Guerilla Toss - Cannibal Capital
Guerilla Toss Cannibal Capital Guerilla Toss N
Famously Alive Sub Pop Records 2022
11:50 PM
SPILT - Acid Baby
SPILT Acid Baby SPILT
Sickly Fit - EP Jacaranda Records 2019
11:54 PM
Alien Nosejob - Crusader of Coles
Alien Nosejob Crusader of Coles Alien Nosejob N
Paint It Clear Feel It Records 2021
11:57 PM
Mudhoney - Pokin' Around (Remastered)
Mudhoney Pokin' Around (Remastered) Mudhoney N
Every Good Boy Deserves Fudge (30th Anniversary Deluxe Edition) Sub Pop Records 1991
12:05 AM
Set Break: CJ's Set Break (Halftime)
12:05 AM
Guerilla Toss - Famously Alive
Guerilla Toss Famously Alive Guerilla Toss N
Famously Alive Sub Pop Records 2022
12:06 AM
Mudhoney - Into the Drink (Remastered)
Mudhoney Into the Drink (Remastered) Mudhoney N
Every Good Boy Deserves Fudge (30th Anniversary Deluxe Edition) Sub Pop Records 1991
12:09 AM
Number Girl - Destruction Baby
Number Girl Destruction Baby Number Girl
Shibuya Rocktransformed Joutai EMI MUSIC JAPAN INC. 1999
12:12 AM
怒髪天 - オトナノススメ~35th 愛されSP~
怒髪天 オトナノススメ~35th 愛されSP~ 怒髪天
怒髪天 - Single Imperial Records. 2019
12:18 AM
THE BACK HORN - Cobalt Blue
THE BACK HORN Cobalt Blue
Headphone Children Speedstar 2004
12:25 AM
Mystic Braves - Sundown
Mystic Braves Sundown Mystic Braves N
Pacific Afterglow Mystic Braves 2022
12:28 AM
King Gizzard & The Lizard Wizard - Magenta Mountain
King Gizzard & The Lizard Wizard Magenta Mountain King Gizzard & The Lizard Wizard N
Omnium Gatherum KGLW (King Gizzard & the Lizard Wizard) 2022
12:34 AM
Kikagaku Moyo - Cardboard Pile
Kikagaku Moyo Cardboard Pile N
Cardboard Pile - Single Guruguru Brain 2022
12:41 AM
Yin Yin - Declined by Universe
Yin Yin Declined by Universe Yin Yin N
The Age of Aquarius Glitterbeat Records 2022
12:42 AM
Kaneko Ayano - Watashitachihe
Kaneko Ayano Watashitachihe N
Watashitachihe - Single 2022
12:46 AM
Midori - Osaru
Midori Osaru
Aratamemashite Hajimemashite Midori Desu Sony Music Direct (Japan) Inc. 2008
12:48 AM
ZUTOMAYO - Mirror Tune
ZUTOMAYO Mirror Tune ZUTOMAYO N
Mirror Tune - Single Universal Music LLC 2022
12:53 AM
WEDNESDAY CAMPANELLA - Maneki Neko
WEDNESDAY CAMPANELLA Maneki Neko WEDNESDAY CAMPANELLA N
Maneki Neko / Edison - Single WM Japan 2022
12:59 AM
Hakushi Hasegawa - Somoku
Hakushi Hasegawa Somoku
Somoku Hodo - EP Musicmine 2018
Chat is archived.
TAndy 11:00:17 PM
>:)? No. >:(
TAndy 11:00:25 PM
>8(
CJ (host) 11:02:58 PM
Good to be back >:D
TAndy 11:03:55 PM
Damn starting off on a Lost in Time & Sludge note this show is gonna rule
Ambrose Hughes 11:04:45 PM
How are ya CJ?
TAndy 11:04:59 PM
Hey Ambrose!
Ambrose Hughes 11:05:47 PM
YO TAndy!😥
CJ (host) 11:06:08 PM
@Ambrose Exhausted, but hanging in there! Good to see you and Andy!
Ambrose Hughes 11:07:03 PM
Oops. Wrong emoji!☺
Ambrose Hughes 11:08:32 PM
Alright @ CJ!😍
TAndy 11:10:45 PM
let's tell that exhaustion to eff off and start a pit in the rain
Colin 11:11:45 PM
i heard rain pits are a total "splash"!
CJ (host) 11:11:55 PM
lmfao
CJ (host) 11:12:05 PM
@TAndy amen!
TAndy 11:12:32 PM
I would love to see an outdoor festival pit after it rains and it's all muddy. I'm smiling just thinking how fun that would be
jimbeaux 11:13:34 PM
This bops.
CJ (host) 11:13:52 PM
hey jimbeaux!
CJ (host) 11:14:10 PM
@TAndy the campus washing machines are crying at the thought of that lmao
TAndy 11:15:06 PM
hey jimbeaux!
TAndy 11:15:18 PM
another deluge just began out there so if anything the rain will wash the mud out
Ossy Hyouka 11:16:15 PM
Nice setbreak, and happen to have WDAS fm party music Slow Down by Skip Marley and H.E.R in the background, good to return on this slot
CJ (host) 11:17:44 PM
Thanks Ossy! Good to be back!
CJ (host) 11:18:02 PM
@TAndy totally forgot my umbrella lmao, walking back from the studio gonna be fun
CJ (host) 11:18:37 PM
there we go
CJ (host) 11:18:43 PM
slow start on that song
TAndy 11:18:45 PM
this one is nice and spacey
Ossy Hyouka 11:19:42 PM
Concurrently with this and DMX's Up in here. Duo music party!
Ossy Hyouka 11:20:04 PM
For me
TAndy 11:20:20 PM
I had a weird dream today that somehow I started working at WPRB but instead of a studio it was this sketchy ass trailer park campsite place and everyone there (ambiguous humans) was on drugs like it was woodstock. The world ended around us and we had to defend the trailer park from spooky creatures and zombies or whatever
TAndy 11:20:25 PM
RIP DMX
jimbeaux 11:21:48 PM
MELT 🍌🍌🍌🍌
Ambrose Hughes 11:22:13 PM
@TAndy, well damn!🙈
CJ (host) 11:22:26 PM
@ossy ayyy good stuff, rip DMX!
CJ (host) 11:22:49 PM
@TAndy sounds like a great video game lmao
jimbeaux 11:22:52 PM
PRB studio is NOT like that???
CJ (host) 11:23:27 PM
my tech solutions do in fact remind me of a sketchy trailer park occasionally 😂
Colin 11:24:29 PM
it was not a dream tandy.
Colin 11:25:18 PM
i've not listened any tracks of this melt banana record. thanks for the double shot!
TAndy 11:25:25 PM
it was pretty scare, the whole dream was at dusk too so it was pretty dark
Ambrose Hughes 11:26:35 PM
@CJ, got any Angry Samoans?
TAndy 11:27:22 PM
Also speaking of loud and japanese music... rosasolis sub show was fantastic, it was literally like listening to a regular CJ show with a goblin mode twist
CJ (host) 11:28:50 PM
@Ambrose Haven't listened to them I think! Whatcha recommend?
CJ (host) 11:29:32 PM
@TAndy I took a quick look at the playlist and it's pretty epic lmao
CJ (host) 11:29:34 PM
Great stuff
Ossy Hyouka 11:29:44 PM
Yeah, very tragic CJ, rest in paradise DMX and now Gilbert Gottfried, famous as Iago the Parrot and Digit from Cyberchase:(..
CJ (host) 11:30:23 PM
@Colin my fav melt banana record!
TAndy 11:30:33 PM
I'll always remember Gilbert for the disgusting jokes that he could barely stop from laughing at himself on Norm's podcast. One of the true greats <3
Ossy Hyouka 11:30:46 PM
Champagne Life, y'all - Ne-Yo from WDAS
CJ (host) 11:31:05 PM
@Ossy Really sad to see Gilbert Gottfried go, extremely funny guy!
Ossy Hyouka 11:31:57 PM
Tandy - Gilbert is also the technical ghost villain, Technus, from Danny Phantom, who fused with scary Skullker in the future
Ossy Hyouka 11:32:21 PM
Gilbert even appeared in House Party 3
Ambrose Hughes 11:33:03 PM
@CJ, They Saved Hitler's Cock or My Old Man's A Fatso
TAndy 11:33:53 PM
@Ossy he was also a Horse in Family Guy and God in Smiling Friends
Ossy Hyouka 11:34:14 PM
CJ - I was broken when I saw he died, a very hilarious guy. . Its the same of me being devastated when Chadwick Bozeman passed on my birthmonth, two years ago :(..
TAndy 11:36:35 PM
This Ruins track >:)
Ossy Hyouka 11:36:36 PM
Tandy - If you remember My gym partner is a monkey, he was a platypus named Rick, obsessed with aliens like Buster from Arthur
TAndy 11:37:14 PM
That cartoon omfg. That cartoon was comedy gold
CJ (host) 11:41:04 PM
he's been in so many shows I grew up with, honestly forgot about some of them!
CJ (host) 11:41:35 PM
remember I watched a bunch of cyberchase on PBS way back when
CJ (host) 11:42:00 PM
still haven't finished smiling friends, need to get to that soon
TAndy 11:42:41 PM
The show is like two and a half hours long u can do it
CJ (host) 11:43:29 PM
probably! I keep pushing back actually watching things tbh
TAndy 11:43:47 PM
Me with anime
CJ (host) 11:43:49 PM
even got a whole VR theatre set up for watching
CJ (host) 11:43:55 PM
@TAndy legit same bruh
Ambrose Hughes 11:43:59 PM
Oh Sees!😃😍
TAndy 11:44:12 PM
Atlanta is back on and Better Call Saul starts next week so those two will just take up all of my watching energy
CJ (host) 11:44:15 PM
I've been rewatching Spice and Wolf and I need to get back
CJ (host) 11:44:34 PM
oh dang yeah Better Call Saul is next week
TAndy 11:46:30 PM
Monday!
CJ (host) 11:50:43 PM
oh jeez
CJ (host) 11:50:52 PM
losing track of time I guess lol
Colin 11:53:13 PM
i've been off putzing about my apt, but i had to return to my desk to say this set is great saturday programming!
Colin 11:53:35 PM
this split track has caught my ear.
CJ (host) 11:57:21 PM
Thanks Colin! Just found that split track recently myself
Ambrose Hughes 11:59:19 PM
This band rocks!😃!
Colin 11:59:44 PM
mudhoney is the gift that keeps on giving!
TAndy 12:01:27 AM
OHHHHHH
Ambrose Hughes 12:02:58 AM
Mudhoney deserve to be held in a higher regard.
CJ (host) 12:05:27 AM
definitely held at a high regard here
CJ (host) 12:05:34 AM
pretty sure we got a mudhoney station ID!
Colin 12:08:13 AM
wprb! now with even more mud.
Dave Rogers 12:09:09 AM
can't go wrong with mudhoney
TAndy 12:13:22 AM
Oh hell yeah
Ossy Hyouka 12:16:06 AM
🔥⭐. I wanna get muddy 🤎
Colin 12:16:54 AM
apparently we can't go wrong with 怒髪天 as well!
TAndy 12:17:45 AM
This song is an extreme bop
Colin 12:18:28 AM
so much about that song ruled.
CJ (host) 12:18:56 AM
was a big collab track! unfortunately the playlist software doesn't credit all of them!
TAndy 12:21:13 AM
This one too
TAndy 12:23:34 AM
Freddy!!!!!
Colin 12:24:43 AM
4 bad fly needs to be a band name.
TAndy 12:26:41 AM
Another bop
CJ (host) 12:27:01 AM
watch freddie release a whole album just of sounds of those things getting smashed
CJ (host) 12:27:27 AM
still need to listen to the whole album
CJ (host) 12:27:31 AM
totally missed this one
TAndy 12:28:48 AM
His special show is the 25th right?
CJ (host) 12:29:21 AM
yep!
CJ (host) 12:29:27 AM
I think it starts at 3?
CJ (host) 12:30:43 AM
I somehow don't have a drive show this year so this collab hopefully makes up for that lol
TAndy 12:32:36 AM
It damn well does
Colin 12:42:23 AM
very yes to the yin yin track
Ossy Hyouka 12:46:38 AM
🖤🤍
CJ (host) 12:49:11 AM
just flowing from genre to genre here
TAndy 12:51:07 AM
I always love the twists this show takes with genres
CJ (host) 12:59:27 AM
Here's my links if y'all want: https://linktr.ee/CarlZielinski
Ossy Hyouka 12:59:32 AM
Rave blast with this and with concurrent WDAS Saturday music in the back!
CJ (host) 12:59:42 AM
If y'all don't like emails y'all can also send tech reports to my twitter too!
CJ (host) 12:59:47 AM
@ossy amen!
TAndy 12:59:51 AM
Thanks for the most excellent show tonight CJ! Looking forward to the bike collab show!
CJ (host) 1:00:05 AM
Great being back y'all! Thanks for listening and I'll see y'all on the 25th
Ambrose Hughes 1:01:00 AM
Thanks. CJ!